Поиск по этому блогу

вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Четвертий модуль виявився більш зрозумілим та легким, чи то мені так здалося. Можу сказати, що я систематизувала свій власний досвід оцінювання учнівських знань і, звичайно, дізналася про деякі нові для мене особисто поняття , як то "формуюче оцінювання","стратегії", та їх види.
Це допомогло більш правильно і досконало продумати систему оцінювання (поки що на етапі визначення навчальних потреб учнів). Я дещо змінила Основні запитання  до проекту, корегуться і задумки щодо самого дослідження  у відповідності до наукового підходу до стврення проекту.
Ще раз впенилася, що на етапі підготовки проекту корисна робота в невеликій групі. Поки я невпевнена в пристойному результаті роботи, виносити на загальний розсуд якось ніяково, а спілкування вдвох, втрьох дає можливість і самого себе оцінити по-інщому, і спокійно вислухати поради.

1 комментарий:

  1. О, класно! Ви робите правильні висновки. Є власне ставлення до матеріалу. В наступному дописі спробуйте зацікавити собою, щоб спонукати читачів до спілкування! Вам є про що сказати і про що посперечатися!

    ОтветитьУдалить