Поиск по этому блогу

вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

Важко. Якщо на початку роботи я була майже впевнена у виборі теми проекту, то дуже скоро у мене виникло відчуття, що я взагалі НІЧОГО не розумію, не встигаю і не зможу виконати завдання. Виявилося, що рівень моїх знань про навчальні проекти і дослідження неймовірно низький. Від цього з'явилася мета - терміново виправити ситуацію.
В процесі колективної роботи над завданнями модуля (обговорення, робота в групі) моя самооцінка трохи зросла. Я розібралася в класифікації основних питань, уже можу їх визначити. сформюлювати самостійно важче, та я впевнена, що це те вміння, яке набувається з практикою.
Може це неправильно, але мені легше працювати в групі - швидше сформовуються думки, ідеї, які дозволяють досягти мети. Дуже сподобалась вправа з побудови башти. Одразу оцінила вимогу  "конкретизувати завдання" і, думаю, що не робитиму таких помилок у своїй роботі.
Використання дослідницьких проектів у навчанні без сумнівів потрібне і корисне. В молодшій школі, зважаючи на вікові особливості дітей, це, на мою думку, легше зробити на уроках основ здоров'я, природознавства, праці. Цікаво, які навчальні дослідження можна проводити на уроках мови?  Сподіваюсь, що до кінця тренінгу я зможу більш конкретно вибирати і предмети і теми для проектів.


2 комментария:

  1. Світлана, дякую Вам за щиру рефлексію. У Вас вийшо написати легко та невимушено, читати допис цікаво. І запитання з'явилось непростеньке. На уроках мови дійсно дослідження провести складніше ніж на біології, хімії, фізиці. Але якщо вчитель творчий це можна знайти. Якщо буде цікаво, я Вам покажу свої ідеї.
    Вподальшому буду намагатись спілкуватись з Вами, цікава переписка може вийти.
    Успіхів вам.

    ОтветитьУдалить
  2. Дійсно дуже цікаво та корисно читати допис!

    ОтветитьУдалить