Поиск по этому блогу

пятница, 26 апреля 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Сьогодні я відкрила для себе багато нового про диференціацію навчання, а саме на підхід до цього питання з позиції психологічних, фізичних можливостей учнів. Досі я користувалася, напевно, тільки диференціацією за принципом ліво/правопівкульні, і то, скоріше, інтуїтивно, ніж осмислено. Обов'язково глибше вивчу це питання.
Що стосується скафолдінгу, то мені здається, що цим методом користується велика кількість вчителів, особливо молодшої школи, тільки не називають процес так красиво)))
Різних прикладів для копіювання і  повторення більш ніж достатньо - на зразках  будується практично вся початкова освіта. Обмежена кількість варіантів вибору  є, гріфічні схеми також.
У мене особисто проблема тільки з засобами для відслідковування дітьми власного прогресу. Буду виправлятись. Може, у когось є свої ідеї створення таких засобів саме для молодшої школи?

Комментариев нет:

Отправить комментарий