Цей розділ змусив не просто замислитись, а замислитись глибоко і надовго. Роль фасилітатора в навчанні переоцінити важко. Дуже хочеться стати таким майстром, але практично це буде дуже важко. Адже мені, людині, що отримувала освіту у СРСР і довго працювала за класичною методикою важко спрацювати таким чином, щоб одночасно бачити роботу всіх учасників груп (це 20-27 учнів), скеровувати їх, вчасно реагувати на проблеми, бути готовою надати необхідну інформацію і задавати правильні запитання.
Впевнена, що поступово зможу досягти результатів. У всякому разі буду дуже старатись!!!
Дякую тренерам за самовіддану працю.
Бажаю успіху всім учасникам і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю!
Впевнена, що поступово зможу досягти результатів. У всякому разі буду дуже старатись!!!
Дякую тренерам за самовіддану працю.
Бажаю успіху всім учасникам і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю!
Cвітлано! Повністю згодна з вами. Після достатньо довгого використання класичної методики важко щось глобально змінювати. Гадаю, що ми всі вже використовуємо сучасні, прогресивні форми роботи з учнями, але не повною мірою. Це важко. Занадто багато залишилось в сучасній школі консерватизму, та й паперової роботи. От як би в класах було трохи менше учнів....
ОтветитьУдалитьДуже розраховую на співпрацю. Наше тижневе спілкування для мене було дуже корисним!
На жаль, державна політика така, що учнів у класах може стати тільки більше... З цього приводу мені прийшла в голову думка, що можна залучити на допомогу учнів 8-10 класів. Я маю на увазі той час, коли малюки будуть створювати блог чи вікі-сторінку. Старших можна швидко навчити на факультативних заняттях і запрошувати в ролі технічних помічників. Кожній групі по "куратору". От тільки не знаю, чи потрібні на це якісь особливі дозволи від батьків старшокласників.
ОтветитьУдалить